Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Helgen förbi

Av Anette Jonsson - 6 januari 2013 20:02

Dagen har passerat å så även helgen. Haft kul besök av jonas bror med familj.
så skönt när deras barn roar våra :) å att få surra av sig lite...

Ikväll har d sista av julen åkt ner i kartonger. Det ser så jävla mycket bättre ut utan allt krims krams :) Det är som en befrielse varje år. Har även försökt att röja lite inför flytten om några månader (jag vet att jag är tidigt ute.) Kommer kännas så skönt när d är gjort redan den dagen d bär av. Då vet man ju att allt som är kvar bara är att bära över :)
Det är svårt att tänka på annat än flytten skajag erkänna. Jag planerar i huvet som fan. Ritar på papper hur jag ska möblera och till och med vilka gardiner jag ska ha vart... :p Ja men den här gången vill jag att d ska bli perfekt på en gång!

Nåväl nu ska vi se om mina små prinsar vill somna.

Hejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Jonsson - 9 augusti 2013 12:27

Har kört dom första två dagarna nu med 5-2 dieten. Funkar ju kanon och man blir mer medveten om vad man stoppar i sig övriga dagar med. Det här är kampen om att gå ner 14 kilo! Jag ska fixa det. Är less på den jag ser i spegeln. Jag är less nu på...

Av Anette Jonsson - 4 juli 2013 20:32

Tiden räcker inte till.... Hur jag än försöker puzzla ihop det försvinner min tid i ett slukhål. Mitt tålamod tog slut i början på 2000-talet och sen dess har jag aldrig sett till det igen. Jag har så mycket bra idéer men tiden får mig att glömma dom...

Av Anette Jonsson - 1 juli 2013 21:12


Semester med lugn och ro......? Knappast i den här familjen. Första veckannlyckades visläpa hela familjen runt HELA sverige i princip. Nu blir det att göra klart badrummet. Det låter som det kommer gå ganska fort enligt hyresvärden. Nu vet jag att ga...

Av Anette Jonsson - 11 april 2013 20:12

Det börjar bli stressigt nu..... I helgen börjar vi flytten till andra lägenheten. Svärpäronen kommer för att hjälpa till vilket känns otroligt skönt. Vi ska "bara" försöka hinna få d sista gjort. Ikväll när jag skulle lägga barnen så klev vi i ...

Av Anette Jonsson - 25 mars 2013 14:06

Så va dagen jag hoppades aldrig skulle komma kommit! Jag måste akut till tandläkaren å fixa min tand innan påsk. Får se hur d ska gå :/...

Presentation


Här kommer skrivas om ditt å datt. Jag är inte fin i kanten så känsliga läsare bör hoppa det här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards