Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

världelöst bloggplatsen!!!!!

Av Anette Jonsson - 25 mars 2013 07:14

Trodde att mina problem med bloggen skulle sluta vid uppdateringen av den. Men NEJ. Samma skit problem uppstår fortfarande. När jag ska ladda upp bilder från mobilen (som jag även skriver från) så stänger han ner hela bloggen och loggar in igen och allt man skrivit är borta!?!?! Så SJUKT jävla störigt. Måste nog slopa det här och börja på annat ställe. Det är ju dock bekvämt att kunna blogga från mobilen så måste försöka hitta en bloggsida som kan erbjuda det :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Jonsson - 9 augusti 2013 12:27

Har kört dom första två dagarna nu med 5-2 dieten. Funkar ju kanon och man blir mer medveten om vad man stoppar i sig övriga dagar med. Det här är kampen om att gå ner 14 kilo! Jag ska fixa det. Är less på den jag ser i spegeln. Jag är less nu på...

Av Anette Jonsson - 4 juli 2013 20:32

Tiden räcker inte till.... Hur jag än försöker puzzla ihop det försvinner min tid i ett slukhål. Mitt tålamod tog slut i början på 2000-talet och sen dess har jag aldrig sett till det igen. Jag har så mycket bra idéer men tiden får mig att glömma dom...

Av Anette Jonsson - 1 juli 2013 21:12


Semester med lugn och ro......? Knappast i den här familjen. Första veckannlyckades visläpa hela familjen runt HELA sverige i princip. Nu blir det att göra klart badrummet. Det låter som det kommer gå ganska fort enligt hyresvärden. Nu vet jag att ga...

Av Anette Jonsson - 11 april 2013 20:12

Det börjar bli stressigt nu..... I helgen börjar vi flytten till andra lägenheten. Svärpäronen kommer för att hjälpa till vilket känns otroligt skönt. Vi ska "bara" försöka hinna få d sista gjort. Ikväll när jag skulle lägga barnen så klev vi i ...

Av Anette Jonsson - 25 mars 2013 14:06

Så va dagen jag hoppades aldrig skulle komma kommit! Jag måste akut till tandläkaren å fixa min tand innan påsk. Får se hur d ska gå :/...

Presentation


Här kommer skrivas om ditt å datt. Jag är inte fin i kanten så känsliga läsare bör hoppa det här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards