Alla inlägg under mars 2013

Av Anette Jonsson - 25 mars 2013 14:06

Så va dagen jag hoppades aldrig skulle komma kommit! Jag måste akut till tandläkaren å fixa min tand innan påsk.

Får se hur d ska gå :/

Av Anette Jonsson - 25 mars 2013 07:14

Trodde att mina problem med bloggen skulle sluta vid uppdateringen av den. Men NEJ. Samma skit problem uppstår fortfarande. När jag ska ladda upp bilder från mobilen (som jag även skriver från) så stänger han ner hela bloggen och loggar in igen och allt man skrivit är borta!?!?! Så SJUKT jävla störigt. Måste nog slopa det här och börja på annat ställe. Det är ju dock bekvämt att kunna blogga från mobilen så måste försöka hitta en bloggsida som kan erbjuda det :)

Av Anette Jonsson - 20 mars 2013 07:53

Idag blir det den sedvanliga storhandlingen då barnbidraget kommit. Jag ber en stilla bön å hoppas på att maddox ska vara till freds under tiden i affären.
Ska även åka å köpa en sak åt zorro. Det är en flaska som ser ut som en deo fast med smak av kyckling eller vad man nu vill. Min hund blev som besatt av den när grannen kom. Perfekt belönings sak. :)

Av Anette Jonsson - 19 mars 2013 16:38

Ja jag fick sova en stund idag. Men när jag vaknade hade jag mer huvudvärk än innan jag la mig.
Ikväll hoppas jag vi hinner börja tapetsera övervåningen alternativt göra allt klart för att smälla upp dom i morgon.

Jag tänkte försöka mig på nån slags middag men varje månad den här tiden finns typ inte så mycket spännande i kylen eller frysen...
Prisa gudarna för barbidraget i morgon

Här är vår fina vägg som vi gjort uppe :)
Hoppas vi kan flytta in snart.

Av Anette Jonsson - 19 mars 2013 07:59

Snart dax för flytt!!! Vi jobbar dygnet runt för att hinna bli klar. Sjukt mycket att göra...

Maddox har äntligen börjat ta tutten bättre. Han skriker iaf inte rakt ut längre. Det finns hopp nu.

Idag ska jag försöka ta igen lite sömn. Om Maddox tänker likadant kan d funka. Annars blir d in till stan en snabb sväng.

Presentation


Här kommer skrivas om ditt å datt. Jag är inte fin i kanten så känsliga läsare bör hoppa det här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards